KALİTE POLİTİKAMIZ
Amasya Ticaret ve Sanayi Odası olarak, yenilikçi yönetim anlayışı çerçevesinde, yeterliliklerimizi sağlayarak, sürekli iyileştirme prensibiyle hareket edecek, tüm faaliyetlerimizde ülkemizdeki yasa ve mevzuat şartları çerçevesinde hareket ederek güçlü kurumsal bir yapıyla üyelerimize hizmet vereceğiz. Teknolojik alt yapımızı güçlendirecek, üyelerimizle kurulacak güçlü ve kapsayıcı ilişkiler sayesinde proje kültürünü ve kapasitesini geliştirecek, üye ihtiyaçlarımızın merkezinde eğitim, bilgilendirme ve danışmanlık hizmetleri sunacağız. Çağdaş yönetim anlayışımız ve kurumsal sosyal sorumluluk bilincimiz sayesinde, üyelerimizin karşısına daha nitelikli bir oda olarak çıkarken bölgesel kalkınma sürecinde aktif rol oynayan bir oda olacağız.
GÖRÜŞ OLUŞTURMA POLİTİKASI
Üyelerimizin ve ilimizin öncelikli konularının tanımlanarak kurum ve kuruluşlara, bürokratlara, siyasilere, yerel yönetimlere ve karar alıcılara iletmek odamızın görüş oluşturma politikasıdır.
MALİ POLİTİKA
İlimizin ve bölgemizin ekonomik gelişimi için yapmış olduğumuz harcamalar için Odamız temel gelir kalemleri olan kayıt ücretleri, aidatlar, verilen hizmetler karşılığı alınan ücretler, faiz gelirleri, kira gelirleri, iştirak ve ortaklık gelirleri gibi kaynakların kullanılması mali politikamızdır.
BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI
Odamızın Bilgi İşlem Politikasıdır.
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI
Üye odaklı hizmet vermek amacıyla, misyon ve vizyon, kalite politikasının ve kalite hedeflerinin personelin katkısı ile gerçekleşeceği inancıyla,
Odamızın İnsan kaynakları politikasıdır.
ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI
Üyelerimizin talep, öneri ve şikâyetlerini kolayca odamıza iletebildiği,
Odamızın Üye İlişkileri Politikasıdır.
HABERLEŞME POLİTİKASI
Odamız Haberleşme politikasıdır.