Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Amasya Ticaret ve Sanayi Odası
YOZGAT TSO
Kurumsal Politikalarımız

KALİTE POLİTİKAMIZ

Amasya Ticaret ve Sanayi Odası olarak, yenilikçi yönetim anlayışı çerçevesinde, yeterliliklerimizi sağlayarak, sürekli iyileştirme prensibiyle hareket edecek, tüm faaliyetlerimizde ülkemizdeki yasa ve mevzuat şartları çerçevesinde hareket ederek güçlü kurumsal bir yapıyla üyelerimize hizmet vereceğiz. Teknolojik alt yapımızı güçlendirecek, üyelerimizle kurulacak güçlü ve kapsayıcı ilişkiler sayesinde proje kültürünü ve kapasitesini geliştirecek, üye ihtiyaçlarımızın merkezinde eğitim, bilgilendirme ve danışmanlık hizmetleri sunacağız. Çağdaş yönetim anlayışımız ve kurumsal sosyal sorumluluk bilincimiz sayesinde, üyelerimizin karşısına daha nitelikli bir oda olarak çıkarken bölgesel kalkınma sürecinde aktif rol oynayan bir oda olacağız.

GÖRÜŞ OLUŞTURMA POLİTİKASI
Üyelerimizin ve ilimizin öncelikli konularının tanımlanarak kurum ve kuruluşlara, bürokratlara, siyasilere, yerel yönetimlere ve karar alıcılara iletmek odamızın görüş oluşturma politikasıdır.

MALİ POLİTİKA
İlimizin ve bölgemizin ekonomik gelişimi için yapmış olduğumuz harcamalar için Odamız temel gelir kalemleri olan kayıt ücretleri, aidatlar, verilen hizmetler karşılığı alınan ücretler, faiz gelirleri, kira gelirleri, iştirak ve ortaklık gelirleri gibi kaynakların kullanılması mali politikamızdır.

BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI

  • Odamızın hizmetlerini en iyi biçimde verebilmesi için bilgi teknolojilerini verimli biçimde kullanmak
  • Mevcutta bulunan arşiv ve web sitesi gibi bilgi sağlayan sistemlerin geliştirilmesi ve daha etkin kullanılabilmesi için gerekli çalışmaları yapmak,
  • Bilgi güvenliğini sağlamak,
  • Verilen hizmetler için çalışanların ihtiyaç duydukları yazılım, donanım ve diğer bilişim hizmetleri konusundaki gereksinimlerini karşılamak

Odamızın Bilgi İşlem Politikasıdır.

İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI
Üye odaklı hizmet vermek amacıyla, misyon ve vizyon, kalite politikasının ve kalite hedeflerinin personelin katkısı ile gerçekleşeceği inancıyla,

  • Bütçemiz ölçüleri içinde uygun işe uygun personel istihdam etmek,
  • Sürekli gelişim odaklı; personelimizin bilgi, beceri ve yetkinliklerini geliştirip tamamlamaları için her türlü fırsatı sağlamak,
  • Personelimizin çalışma ortamının iyileştirmesini sağlamak,
    Performans yönetimi ile performanslarını değerlendirerek, motivasyon arttıracak ödüllendirme sistemini benimsemek,
  • Yeni fikirlere açık, yaratıcı, güvenilir, çağdaş insan kaynakları politikaları uygulayarak üyelerimizin yanında olmak,

Odamızın İnsan kaynakları politikasıdır.

ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI
Üyelerimizin talep, öneri ve şikâyetlerini kolayca odamıza iletebildiği,

  • Bu görüşlerin gizlilikle ve adil olarak mevzuatlar ve politikalarımız doğrultusunda değerlendirildiği,
  • Yaşanan memnuniyetsizliklerin tekrar yaşanmaması için gerekli iyileştirmelerin yapıldığı,
  • Tüm memnuniyetsizliklerin çözülmesinin temel ilke kabul edildiği,
  • Memnun üye odaklı yaklaşım,

Odamızın Üye İlişkileri Politikasıdır.

HABERLEŞME POLİTİKASI

  • İlimiz tarihini, turizmini yayınlarımız vasıtası ile tanıtarak ekonomiye dönüşümünü sağlamak,
  • Üyelerimize telefon, faks, sms, eposta gibi iletişim araçlarını kullanarak bilgilendirme yapmak,
  • Teknolojinin gerektirdiği her türlü imkânı kullanarak yazılı ve görsel medyadan yararlanmak,
  • Güncel ve doğru bilgileri etkin şekilde sunmak, yayınlamak
  • Haberleşme yöntemlerinin etkinliğini izlemek

Odamız Haberleşme politikasıdır.


Aradığınız bilgileri bu sayfada bulabildiniz mi?
FOTO GALERİLER
EN SON YAYINLANANLAR
SON YAYINLAR