Amasya Ticaret ve Sanayi Odası Genel Sekreter Yardımcısı Tuğba ULUTAŞ ve Akreditasyon ve Basın Sorumlusu M.Kazım ÜNAL oda faaliyetlerinde kaliteyi arttırmak ve sunulan hizmetleri yüksek kalite standartlarına ulaştırmak amacıyla uygulanan Akreditasyon Süreci’nde eğitim çalışmalarını sürdürdü.
Amasya Ticaret ve Sanayi Odası Genel Sekreter Yardımcısı Tuğba ULUTAŞ ve Akreditasyon ve Basın Sorumlusu M.Kazım ÜNAL oda faaliyetlerinde kaliteyi arttırmak ve sunulan hizmetleri yüksek kalite standartlarına ulaştırmak amacıyla uygulanan Akreditasyon Süreci’nde eğitim çalışmalarını sürdürdü. 19-21 Haziran’da Ankara’da TOBB Sosyal Tesisleri’nde gerçekleştirilen Akreditasyon Süreç Yönetimi Eğitimi ve TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimlerine katılan ULUTAŞ ve ÜNAL Ankara dönüşünde eğitim çalışmalarını değerlendirdi.
Çok verimli bir çalışma periyodunu geride bıraktıklarını söyleyen Genel Sekreter Yardımcısı ULUTAŞ, “Beş yıldızlı hizmet parolasıyla çıktığımız yolda, ATSO personelleri olarak hep birlikte elimizden gelenin en iyisini yapma gayreti içerisindeyiz. Bu amaçla katıldığımız üç günlük eğitim çalışmalarımız boyunca konunun uzmanlarının sunumlarını dikkatle takip ettik ve uygulamada karşılaştığımız sorun ve zorlukların çözümlerini doğrudan kaynağında tartışma imkanı bulduk. Özellikle uygulama çalışmaları ve soru-cevap oturumları bizim için sorunlarımızın çözümü noktasında çok etkili oldu.” dedi.
Oda faaliyetlerinde her zaman daha iyiyi yakalamaya çalıştıklarını belirten Akreditasyon ve Basın Sorumlusu ÜNAL, “Türkiye’de ki 365 oda içerisinde, 10. dönemde akreditasyon sürecinde olan 40 odadan birisi de Amasya Ticaret ve Sanayi Odası’dır. Dolayısıyla bu özelliğimiz bizlerin omuzlarına önemli sorumluluklar yüklüyor. Kentin önde gelen bir sivil toplum kuruluşu olarak üyelerimize verdiğimiz hizmetlerin kalitesinde “Sürekli İyileştirme” yapma gibi bir vizyonumuz var. Bu vizyonu gerçekleştirmek için Akreditasyon Sürecine odaklanarak var güzümüzle çalışmalıyız. Bu çerçevede katıldığımız eğitimlerde ilk iki gün Akreditasyon Süreç Yönetimi’nde sürecin tanımlanması, faydaları ve yönetim ilkeleri üzerinde durduk. Akreditasyon Standartları konuları da irdelenerek sürecin nasıl iyileştirileceği ve yaşanabilecek olası problemlerin nasıl aşılacağını da konunun uzmanlarıyla tartıştık.” dedi. ÜNAL değerlendirmesinin devamında TS ISO EN 10002 Yönetim Sistemine de değinerek, “Günümüzde mal ve hizmet ve sunumu yapan organizasyonların olmazsa olmazı müşteri memnuniyetidir. Biz de Amasya’nın seçkin tüccarlarına hizmet veren bir kurum olarak üyelerimizin şikayetlerine eğilmeli, bunları derhal çözüme kavuşturarak onların ticari hayatlarına daha etkin ve pozitif katkılar sunabilmenin yollarını aramalıyız. Bu noktada bize yardımcı olabilecek en iyi yol Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi uygulamasıdır. Bu sistemde müşteri ve şikayet kavramları yeniden tanımlanmış, şikayetlerin ele alış biçimleri bir sistematiğe bağlanmıştır. Ayrıca en üstten en alta tüm kadrolara sorumluluklar yüklenmesi sayesinde şikayeti olan bireyin nereye başvuracağı konusunda ikilemde kalmamasını da sağlayan bu sistem, bir açık barındırmaması yönüyle etkin çözümler sunmaktadır.” dedi.
Amasya Ticaret ve Sanayi Odası Genel Sekreter Yardımcısı Tuğba ULUTAŞ ve Akreditasyon ve Basın Sorumlusu M.Kazım ÜNAL oda faaliyetlerinde kaliteyi arttırmak ve sunulan hizmetleri yüksek kalite standartlarına ulaştırmak amacıyla uygulanan Akreditasyon Süreci’nde eğitim çalışmalarını sürdürdü. 19-21 Haziran’da Ankara’da TOBB Sosyal Tesisleri’nde gerçekleştirilen Akreditasyon Süreç Yönetimi Eğitimi ve TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimlerine katılan ULUTAŞ ve ÜNAL Ankara dönüşünde eğitim çalışmalarını değerlendirdi.
Çok verimli bir çalışma periyodunu geride bıraktıklarını söyleyen Genel Sekreter Yardımcısı ULUTAŞ, “Beş yıldızlı hizmet parolasıyla çıktığımız yolda, ATSO personelleri olarak hep birlikte elimizden gelenin en iyisini yapma gayreti içerisindeyiz. Bu amaçla katıldığımız üç günlük eğitim çalışmalarımız boyunca konunun uzmanlarının sunumlarını dikkatle takip ettik ve uygulamada karşılaştığımız sorun ve zorlukların çözümlerini doğrudan kaynağında tartışma imkanı bulduk. Özellikle uygulama çalışmaları ve soru-cevap oturumları bizim için sorunlarımızın çözümü noktasında çok etkili oldu.” dedi.
Oda faaliyetlerinde her zaman daha iyiyi yakalamaya çalıştıklarını belirten Akreditasyon ve Basın Sorumlusu ÜNAL, “Türkiye’de ki 365 oda içerisinde, 10. dönemde akreditasyon sürecinde olan 40 odadan birisi de Amasya Ticaret ve Sanayi Odası’dır. Dolayısıyla bu özelliğimiz bizlerin omuzlarına önemli sorumluluklar yüklüyor. Kentin önde gelen bir sivil toplum kuruluşu olarak üyelerimize verdiğimiz hizmetlerin kalitesinde “Sürekli İyileştirme” yapma gibi bir vizyonumuz var. Bu vizyonu gerçekleştirmek için Akreditasyon Sürecine odaklanarak var güzümüzle çalışmalıyız. Bu çerçevede katıldığımız eğitimlerde ilk iki gün Akreditasyon Süreç Yönetimi’nde sürecin tanımlanması, faydaları ve yönetim ilkeleri üzerinde durduk. Akreditasyon Standartları konuları da irdelenerek sürecin nasıl iyileştirileceği ve yaşanabilecek olası problemlerin nasıl aşılacağını da konunun uzmanlarıyla tartıştık.” dedi. ÜNAL değerlendirmesinin devamında TS ISO EN 10002 Yönetim Sistemine de değinerek, “Günümüzde mal ve hizmet ve sunumu yapan organizasyonların olmazsa olmazı müşteri memnuniyetidir. Biz de Amasya’nın seçkin tüccarlarına hizmet veren bir kurum olarak üyelerimizin şikayetlerine eğilmeli, bunları derhal çözüme kavuşturarak onların ticari hayatlarına daha etkin ve pozitif katkılar sunabilmenin yollarını aramalıyız. Bu noktada bize yardımcı olabilecek en iyi yol Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi uygulamasıdır. Bu sistemde müşteri ve şikayet kavramları yeniden tanımlanmış, şikayetlerin ele alış biçimleri bir sistematiğe bağlanmıştır. Ayrıca en üstten en alta tüm kadrolara sorumluluklar yüklenmesi sayesinde şikayeti olan bireyin nereye başvuracağı konusunda ikilemde kalmamasını da sağlayan bu sistem, bir açık barındırmaması yönüyle etkin çözümler sunmaktadır.” dedi.